Sisteme girilmiş olan kurum değişken değerlerinin tercihe göre seçilerek hızlı bir şekilde alınabildiği rapordur. “Kurum Seçenekleri” bölümünden rapora gelmesini istediğiniz alt kurum ve departmanları ekleyip çıkartabilirsiniz. “Değişen Seçimi” bölümünden Kurum, Çalışan, Çalışma ve Ekstra değişkenlerini seçebilirsiniz.
Rapor ekranına ilk girşte ki rapor paremetrelerinden “Tüm alt kurumlar için al” seçeneğini kaldırarak raporu tercihe göre kurum bazlı ve “Raporu kullanılabilecek tüm çalışmalar için al” seçeneğini kaldırarak da tercihe çalışma bazlı alabilirsiniz. Ayrıca “Filtre Seçeneği Ekle” ile de gelecek olan raporu “Maaş”, “Doğum Tarihi”, “İşe Giriş Tarihi”, “Kıdem Tarihi” ve benzeri seçenekler ile filtreleyebilirsiniz.
Rapor parametreleri ekranında “Rapor Oluştur” butonu kullanılarak erişilen “Hızlı Rapor” ekranında rapor değişkenleri ile ilgili seçimler yaptıktan sonra “Çalıştır” diyerek raporu alabilirsiniz.
Tercih edilmiş olan rapor ayarlarını kayıt etme özelliği sayesinde rapor tercihlerinizi saklayarak aynı tip raporu daha sonrada çekebilirsiniz.
Seçmiş olduğunuz rapor değişkenlerinin kalıcı olmasını istiyorsanız; “Ayarları Kaydet” butonunu kullanarak açılan ekrandan “Seçenek Adı” girip “Kaydet” demelisiniz. Kayıt işleminden sonra kayıt etmiş olduğunuz seçenek ismini “Ayarlar” bölümünde görebilirsiniz.
Kayıt etmiş olduğunuz raporu aktif hale geitrmek için “sürükle bırak” özelliğini kullanarak rapor değişkenlerini tanımladığınız alana bırakmalı veya seri bir şekilde rapor ismi üzerine çift “tık” lama yapmalısınız. Bu işlemi yaptıktan sonra raporu alabilmek için “Çalıştır” demeniz yeterli olacaktır.